domingo, 8 de dezembro de 2019

Ficar ou voltar?



Depois de três meses e meio nesta cidade maravilhosa, é, em princípio, decidir se quero ficar ou voltar. Sinceramente, sinto vontade de ficar nesta cidade e na empresa onde estive fazendo o estágio. Há chances de eu ficar, mas não imediatamente, mas a partir de janeiro / fevereiro.


No último mês choveu muito, este não foi o melhor aliado para uma estadia confortável e confortável. O horário de trabalho, juntamente com o horário em que estamos, é praticamente difícil de ver a luz do dia. É por isso que gostaria de ficar na primavera, porque Gaia e Porto são realmente espetaculares.

Tenho colegas de trabalho incríveis, com quem estou aprendendo muito, e gostaria de aprender mais, expandir meu conhecimento e experiência. Eles também se sentem satisfeitos comigo e estão felizes por eu decidir ficar.
Além disso, a aplicação que desenvolvemos aqui tem uma projeção muito grande e esperamos apresentá-la em outros países. É assim que estou agora, esperando se entrarmos no Brasil, para que a empresa precise expandir a força de trabalho, e é aí que eu entraria.
De qualquer forma, existem muitas empresas por aí que, assim que terminar e apresentar o projeto, avaliarei que tipo de trabalhadores eles precisam e se posso me adaptar a eles. Certamente sim. Da mesma forma, eu deveria ter feito isso, sem dúvida, mas ter o projeto durante o estágio, para mim, foi uma verdadeira odisseia, já que não há tempo para nada. No trabalho, você trabalha nos projetos que a empresa possui e ainda precisa trabalhar no projeto final do ciclo …

Não faz muito sentido fazer um Erasmus + que cubra o horário de trabalho e ainda precise se concentrar e passar mais horas em um projeto que será entregue em breve, dois dias após o término do estágio. Essa também é uma leve crítica ao modelo dessa educação a distância. Qual o sentido de deixar o Erasmus + para outro país? Se eu tiver que ficar trancado na sala apressada de um projeto, tente não ser estúpido e faça o seu melhor. Em resumo, o ideal seria apresentar o projeto em junho, quando o ano letivo termina.

Na difinitiva, a experiência nas práticas tem sido um sucesso. Eu aprendi muito e queria aprender muito mais.

Eu recomendo que todos, em algum momento da vida, saiam para conhecer outros lugares, se puderem ser outros países, muito melhor, já que muitas coisas são aprendidas, isso enriquece a alma e a pessoa.

Saudações a quem lê.

Anxo Prol Ventoso.

sexta-feira, 22 de novembro de 2019

Refeiçoar na Covilhã


Durante a minha estadia na cidade da Covilhã acho que atopei inumeráveis restaurantes onde pude fazer refeições muito boas.

Existem varios lugares onde vocês podem comer muito bem, eu posso citar alguns deles, onde há uma boa refeição, como o Jardim do Lago, o Restaurante O Serrano ou o Restaurante Montiel.


Em todos eles fiquei muito feliz con os pratos típicos portugueses como diferentes tipos de bacalhau ou sopas, tódolos dias há alguma preparada de maneira diferente. E existem também outros pratos mais comums, como espaguete com albóndegas ou arroz valenciano, entre outros.

Além deses locais, em meus jantares na Covilhã encontrei dois que acho que são de mais alta categoria e recomendo a todos os visitantes desta encosta da Serra da Estrela.

Você não pode passar pela Covilhã sem visitar a Taberna da Laranjinha, uma delícia tanto á vista quanto a gosto. Esta taberna com uma decoração muito marcante está localizada nos fundos da Cámara Municipal, na rua Primeiro de Dezembro.

É uma verdadeira delícia como preparam os pratos , aquí podemos ver bacalhau, salada de perdiz, junta de carneiro, salada A Laranjinha, ovos mexidos, outro tipo de ovos mexidos ou sopa , pratos todos preparados pra o paladar mais requintado.

Pratos típicos Taberna a Laranjinha

Os vinhos com denominação de origem da Beira Interior tambén são muito bons. Eu não os conhecia, mas vou ter uma lembrança agradável deles...além de algumas garrafas que levarei para Santiago.

Esta imagem é composta por cinco imagens menores, nas quais são exibidas cinco sobremesas diferentes.
Sobremesas que provei na Taberna da Laranjinha

As sobremesas tambén atraem a atención nesses lugares, não me lembro do nome, mas tentei provar quase todas....e estavam deliciosas.

Em quanto ão outro lugar que eu recomendo, é uma tasca que foi aberta há algumas semanas, quando eu já estava aqui. De facto eu estive participando na sua inauguração.

O seu nome é Tasca 77 e está localizado um pouco acima da Taberna da Laranjinha, na mesma rua, ó lado de uma igreja.

Manjares do Tasca 77

As porções não são muito abundantes, más são deliciosas. Eu gosto de experimentar um pouco de tudo, então terei que voltar para provar os pratos que me restan.

Coruja da Covilhã, uma obra feita no Wool Residence 2014
E para finalizar este post, aproveitando que tive visita, fomos ver uma coruja que se antoja imprescindível num passeio pela Covilhã, já que é uma verdadeira obra de arte, É feito con pedaços de sucata velha.

Já faltam menos de um mes para o meu regresso, pelo que só posso tirar proveito do quanto oferece esta área de Portugal.

Dani


terça-feira, 19 de novembro de 2019

Finishing my internship

Today is the last day in my internship and I have to say that I was a very good experience. I have to say that I feel very lucky with my host company because I got to learn a lot of things and work with different technologies. And they also look happy with my work because they actually offered me to stay longer! I will spend another extra 5 months on top of my internship and I couldn't be happier. We are now working on a brand new project that is focused on motivate and guide people who couldn't study in the past, to go back to study.

We are still in a very early stage and this is what I find the most interesting. You can really see how the real world works this way. One week you have a wireframe that looks good and you start creating it, but next week there may be a change that will make you change a lot of things or even rebuild a big part of the app.
Me, in front of the office 
 
Overall I am pretty excited with the project and I am looking forward to give my best. The only thing I am a bit annoyed with is the fact that I have to look again for accommodation, but hopefully I won't be such a pain this time.


segunda-feira, 18 de novembro de 2019

Todo é unha construción social!

Velaquí a miña derradeira entrada no blogue! Mañá mesmo remato as prácticas e xa me tarda coller o avión para voltar á casiña! Andabame a demorar co último post e a verdade é que non tiña moito máis que comentar, non por falta de ideas senón porque as miñas publicacións caracterizábanse pola DENSIDADE. De maneira que en homenaxe a esta tradición, ocorréuseme falarvos dun concepto que ven sendo un dos pilares teóricos que estudei en Socioloxía, o da construción social, en base a un libro importantísimo dos sociólogos Peter Berger e Thomas Luckmann, "A construción social da realidade". 
Bueno! Xa que hai que falar de algo, que sexa de algo interesante non?

Unha construción social é básicamente todo fenómeno social que ocorre dentro dunha cultura ou sociedade particular. O peculiar destes fenómenos é que son concebidos como algo natural, intrínseco, incuestionable. Sen embargo, son produtos e invencións sociais, que son tamén, produto dun sistema, dunha sociedade, dunha cultura, e dun momento histórico determinado.

A un nivel máis profundo, a propia realidade tamén é un constructo social, xa que é básicamente unha percepción externa a nós, e o coñecemento é a información sobre esos fenómenos externos. Porén, a relación entre realidade e coñecemento conforma o corpo de coñecemento dun fenómeno concreto, o que se concibe socialmente como "realidade".
As teses fundamentais deste libro son dúas, primeiro, que a realidade constrúese socialmente, e segundo, que a socioloxía do coñecemento debe analizar os procesos polos cales isto se produce.

Nós mesmos podemos ver como tódalas interpretacións da realidade van mudando constantemente, o cal permite que as ideas, crenzas e institucións vaian mudando tamén.
Quen senón o capitalismo dixo que debemos vender a nosa forza de traballo para poder sobrevivir, ou que debemos respectar aos nosos xefes, ou sequera que debemos sentirnos afortunados por ter traballo?  Quen dixo tamén que debamos aceptar as redes sociais como unha maneira inevitable de relacionarnos entre nós, quen dixo que debamos facer o mesmo que fai o resto da xente, ou que teñamos que sentirnos "incompletos" por non ter parella, quen dixo sequera que debamos aceptar o capitalismo como un sistema aceptable ou inevitable? Aqueles mesmos que din que o egoísmo, a avaricia, a corrupción, o individualismo.. están ligados á nosa "natureza humana" e por tanto, teremos que aceptar vivir con isto. 
En que momento e baixo que cultura, sociedade ou sistema o dixeron?

Imaxinádesvos contándolle todas estes fenómenos que conforman a nosa realidade social.. a un membro dunha tribu amazónica? A cara que poría!

Moitas veces tocaranos transitar un camiño pre-establecido e isto fará que nos cuestionemos cada vez máis que é o que facemos e por que o facemos. E así ten que ser, a realidade social vai avanzando e evolucionando constantemente. Non existe tal cousa como a "estabilidade", xa que é outra construción social que nos suxire unha vida sen aparente cambio e movemento. Sen embargo a vida é cambio e movemento constante! 

Teremos que percorrer ao longo da nosa vida moitos máis camiños para saber cales nos gusta máis transitar, para saber onde nos atopamos máis satisfeitos. Teremos que viaxar moito e perdernos, coñecer unha chea de xente, unha morea de experiencias, nunca pechar as portas a nada e contemplar o mundo coa mente aberta e sobretodo, moito entusiasmo e actitude.
Como? Que a vida non é iso? E quen o dixo? en que momento histórico? baixo que cultura, sociedade ou sistema?

Todo é unha construción social!


quinta-feira, 31 de outubro de 2019

You have free time too!

In Ireland they have some days called Bank Holidays. These are like the normal "dias festivos" in Spain and this last Monday was one of them. So some friends and I decided to travel a bit. We rented a car and we went from Dublin to Cork. We saw everything we could before it was to late (it is night at 17:00 already) and then we moved again to a different town to sleep. Just like in Spain, when there are some holidays every hostel has no vacancies.

Car time lapse from Dublin to Cork

We woke up the earlier we could and headed to Galway. In Galway I saw one of the most beautiful places I have seen in Ireland, the cliffs of Moher. And luckily it was a super sunny day. After that the we went to Galway city and we did the same as in Cork.

As dangerous as beautiful

It was super fun because we were all friends but I have to admit that it was a bit of a mess. We didn't plan anything and we were just sightseeing whatever we though it was important. And it was also super cold, especially at night.

Something that surprised me a bit was that the roads were super tight. At some points the road could only fit one car. It felt like wherever you were going, you were heading to a small village. We spend a lot of time in the car but it was definitely worth it.

quarta-feira, 30 de outubro de 2019

O trabalho na Pegasi


Conforme os dias passam as tarefas que tenho que fazer na empresa são diferentes. Eu tive de aprender a fazer cabos estruturados á medida.
Esta image mostra uma captura de ecrã onde se pode ver uma parte do software de gerenciamento Unifi.
Mostra-se o Ponto de Acesso Unifi modelo AO AC LR acima da sua caixa, porque está sendo montada. Eu também aprendi como criar uma ou mais zonas WI-FI usando um Ponto de Acesso Unifi, dende o seu Painel de gerenciamento.
Na configuração do mesmo você pode alterar muitos recursos, como a maneira de conectar , a senha ou o endereço MAC dos computadores que tem permissão para fazer a conexão.

Outra pesquisa que eu fiz foi o PT Data Center , localizado na Covilhã.


Vista geral do efifício onde está localizado o Data Center de Portugal realizada desde o estacionamento.

É um verdadeiro trabalho de engenharia que se ergue nos arredores da cidade. Possui um sistema de acesso de última geração, com vigilância 24 horas por dia. Guardas de segurança e sistemas de identificação biométrica são algumas das barreiras que devem ser ultrapassadas para acessar o Data Center.

Este Data Center se orgulha de estar entre os dez com a maior capacidade do mundo. Podemos olhar algumas das suas qualidades no seguinte link da Wikipedia.

Imagem das medidas de segurança do Data Center do Portugal vistas desde o estacionamento

Imagem das concertinas que rodeiam tudo o recinto como medida de proteção.










Prova disso podem ser as vedações de arame farpado concertina que cercam o recinto inteiro para evitar acesso indesejado, até parece um campo de concentração militar.



Estas antenas fazem parte do terraço da empresa. Com elas a conectividade é dada a inúmeras áreas onde a rede com fio não chega como pode ser a Serra da Estrela que vemos ao fundo em uma dessas fotografias.

Desde o terraço da Pegasi podemos ver diferentes tipos de antenas que proporcionam Internet a inumerabéis lugares.


Como ponto curioso da minha estadia, vou mostrar dois elevadores que nos levam da parte superior da cidade até a parte inferior. De baixo e de cima , dia e noite, as vistas são espetaculares.

Imagens do Elevador do jardim, tanto desde abaixo como estando em cima do elevador. Vistas laterais da cidade.

Isto é tudo pelo de agora, compartilharei novamente quando tiver alguma outra coisa. Eu acho que a próxima vez vou falar algo de como são as refeições na Covilhã.

Saudações !!!!


segunda-feira, 28 de outubro de 2019

Lugares visitados

Por aquí vos deixo algúns dos lugares visitados no meu tempo libre e que vos recomendo que visitedes se algun dia vindes a Oporto.






PONTE DON LUIZ I






CATEDRAL DE OPORTO





PRAIA DA MADALENA





MONUMENTO AO INFANTE DON ENRIQUE





MONUMENTO A GARRETT

Unha experencia diferente!


Moi boas, o meu nome é Laura.

Estou facendo unha parte da miña FCT en Oporto, máis concretamente en WDMI. Esta é unha empresa situada en Río Tinto que se adica a venta de material informático recondicionado. Escollín vir facer unha parte da FCT aquí por ver e vivir algo distinto, xa que así vexo a forma de traballar dunha empresa fóra de Galicia.
Ao comezo da minha estancia pensei que isto se me ía facer moito máis longo, tanto aquí como na empresa, pero co paso do tempo fun vendo que todos os da empresa eran e seguen sendo moi amables e sociables, o que fixo que este mes se me fixera bastante corto.
Algo que sempre recordarei de Oporto, a parte da xente da empresa, é o aloucados que son os Portugeses conducindo e o bonita que é a cidade.


Job Shadowing de persoal do CDCFE de Dublín

Entre o 21 e o 25 de outubro de 2019 visitáronnos Ann Kennedy e Michael Mc Cann, ambos profesores de informática no CDCFE (Colaiste Dhulaigh College of Further Education) de Dublín (Irlanda) e a súa directora, Mary Hickie. Estaban interesados principalmente en coñecer o modelo de educación a distancia implementado no noso centro.

Algunhas das actividades realizadas durante estes días son:
  • Mostrámoslles o funcionamento da educación a distancia na FP, xunto coa plataforma online utilizada.
  • Invitámolos a asistir ás nosas clases presenciais, mostrándolles a operativa e a infraestrutura informática.
  • Visitaron o noso centro de datos, no que lles explicamos como se leva a cabo a administración do sistema informático.
  • Prácticas do alumnado no estranxeiro no marco do programa Erasmus+.
  • Exposición detallada do ensino a distancia na ESA e no Bacharelato.
  • Sala de grabación. 
  • E máis...


Ann Kennedy e Michael Mc Cann tamén realizaron as seguintes presentacións nas que explicaron un novo modelo educativo semipresencial que están implementando no seu centro e o enfoque que usan para preparar ó seu alumnado na busca de emprego:

  • “Blended learning for MOS”, Ann Kennedy.
  • "Skills and Goals for Work”, Michael McCann.




Intercambiamos ideas que nos servirán para mellorar os nosos modelos educativos e a calidade do
ensino que impartimos nos nosos centros.

Reforzamos a colaboración para que o alumnado do noso centro poida realizar as prácticas en Dublín e para que o seu alumnado veña realizar as prácticas a empresas da nosa cidade.

Tamén tivemos tempo para realizar unha pequena visita á cidade.


Foi un inmenso pracer ter entre nós a estes profesionais do ensino e desexamos que a colaboración entre o CDCFE e o noso IES se intensifique a raíz desta experiencia.

Tamén queremos agradecer efusivamente ó profesorado do IES San Clemente que colaborou neste job shadowing.
 




 



sexta-feira, 25 de outubro de 2019

Job Shadowing de persoal do Lycée des Métiers Louis Blériot

Entre o 21 e o 25 de outubro de 2019 recibimos a dez profesoras e administradoras do Lycée des Métiers Louis Blériot, de Trappes, Francia.

O IES San Clemente e este centro cooperan desde hai dez anos, principalmente no proxecto eTwinning Pek, a Pulga Viaxeira. Tamén recibiron os nosos alumnos gañadores do premio Move2Learn, Learn2Move.

 
Os dous fundadores das últimas edicións do proxecto Pek

Murièle con un dos resultados tanxibles do proxecto Pek

Nesta mobilidade, o persoal do Lycée tiña moito interese en coñecer o noso sistema educativo, a nosa organización, e en especial o funcionamento das ensinanzas telemáticas ESA e Bacharelato para persoas adultas.



Durante estes cinco días mantivemos reunións sobre diversos aspectos organizativos:
  • Sistema educativo francés e español.
  • Prácticas do alumnado en Compostela e no estranxeiro (Erasmus+).
  • Aproveitamento dos recursos de eTwinning.
  • Funcionamento das plataformas de ensino a distancia (Bacharelato/ESA). 
  • Orientación escolar. 
 



Tamén asistiron a varias titorías web e presenciais co profesorado da ESA e Bacharelato.



Tamén fixemos unha pequena visita guiada á cidade, xunto co profesorado do Colaiste Dhulaigh College of Further Education que tamén estaban participando nunha mobilidade de Job Shadowing no IES San Clemente.


Foi un inmenso pracer ter entre nós estas profesionais do ensino e desexamos que a colaboración entre o Lycée e o noso IES se intensifique a raíz desta experiencia.

Tamén queremos agradecer efusivamente o profesorado do IES San Clemente que colaborou neste job shadowing.

Participantes do Lycée, CDCFE e IES


quarta-feira, 23 de outubro de 2019

Non desesperar que todo chega!

A wikipedia define a neurose coma  un trastorno que distorsiona o pensamento racional, o funcionamento social, familiar, e laboral axeitado das persoas.

A verdade é que todos nos volvemos neuróticos en algún momento. Por exemplo cando un comeza un traballo novo, múdase a un piso ou vaise vivir a outro país. E cando todo isto se conxuga, un pode volverse tarumba moi fácilmente!

Viña, durante unha boa etapa aí atrás de pensar que se as prácticas isto, ou que a empresa de turno o outro, que se o país, que se patatín e patatán. Hoxe decateime, mentres volvía á casa, de que o problema está na oficina!
Ese espazo onde pasamos un tercio da nosa vida prácticamente tódolos días.

Imaxinade isto, un mesmo traballo nunha mesma empresa. Pero nun dos casos traballas nas oficinas dunha das prantas superiores, tes boas vistas, da o sol, tes un bo escritorio, un montón de xente moi distinta coa que falar, ir tomar un café, facer amizades, compartir o xantar, rir, ir tomar unhas pintas logo do traballo e bueno, desfrutar coa xente compartindo ese tercio tan importante da nosa vida.

No outro caso, traballas no sótano, xusto de costas co xefe, os compañeiros que tes, por chamalos de algunha maneira, son tan faladores e expresivos como unha pedra sílex, a oficina é unha poronga e pasas esas 8 horas diarias só, sen comunicarte con ninguén e por riba pegado ao xefe en todo momento, coa presión de ter que demostrar que non te tomas nin cinco minutos para consultar algún diario ou responder a algún whatsapp.

En cal dos traballos vaste sentir feliz, realizado e satisfeito e en cal vaste erguer cada mañá pensando que o teu día a día é un suplicio?

Bueno! Lembrade que se estades a ler isto estades de prácticas, e o que importa é o que aprendades. Eu tiven a sorte de que me tocaron uns bos profesionais e grandes persoas no departamento de Erasmus que me axudaron todo canto puideron e máis. A verdade é que independientemente da oficina, estou aprendendo moitísimo e se ben a oficina non é o ambiente máis agradable do mundo, as prácticas están para empaparnos e aproveitar todo o que poidamos.

O consello que podo dar é que hai que traballar moito a paciencia, especialmente en determinados momentos na vida! E comprender o importante que é apostar por un bo ambiente laboral e a importancia que ten ese tercio do día na nosa vida.

Que importa se a oficina queda en casa de cristo, o importante é ter gañas de ir tódolos días!



quarta-feira, 2 de outubro de 2019

Entrando na Covilhã

Olá, apresento-me, sou Dani e estou fazendo un estágio na cidade da Covilhã em uma empresa chamada Pegasi. Até o de agora não temos muito trabalho já que o Jorge, o meu tutor está muito ocupado com um emprego que ele tem lá no Porto.

Compartilho aqui a mesa de trabalho que foi preparada para mim.


Na Pegasi


Do terraço da empresa podemos ver toda a parte baixa da cidade, e verificar a grande inclinação existente.
Visualizações orientais da Covilhã a partir da Pegasi

Através de outra janela da empresa podemos olhar um pouco a Serra da Estrela, que serve como
proteção para a cidade.

Olhando para Oeste fica a Serra da Estrela


Um dos pontos mais centrais é a Câmara Municipal e sua praça por onde circula um grande número de veículos e pessoas.

Câmara Municipal


A zona velha tem intermináveis ruas estreitas para se perder, muito agradável para caminhar, apesar de suas encostas muito empinadas.

Espero ter uma estadia muito agradável e aprender o máximo possível durante este Erasmus. Assim que tiver mais alguma coisa para contar, compartilharei no blog.

Dani