segunda-feira, 28 de outubro de 2019

Unha experencia diferente!


Moi boas, o meu nome é Laura.

Estou facendo unha parte da miña FCT en Oporto, máis concretamente en WDMI. Esta é unha empresa situada en Río Tinto que se adica a venta de material informático recondicionado. Escollín vir facer unha parte da FCT aquí por ver e vivir algo distinto, xa que así vexo a forma de traballar dunha empresa fóra de Galicia.
Ao comezo da minha estancia pensei que isto se me ía facer moito máis longo, tanto aquí como na empresa, pero co paso do tempo fun vendo que todos os da empresa eran e seguen sendo moi amables e sociables, o que fixo que este mes se me fixera bastante corto.
Algo que sempre recordarei de Oporto, a parte da xente da empresa, é o aloucados que son os Portugeses conducindo e o bonita que é a cidade.


2 comentários:

  1. Ola Laura: Era complicado que só nun mes poideras sacar proveito da experiencia. Pero polo que vexo, tes sacado unha boa impresión da túa estancia. Grazas pola túa colaboración

    ResponderEliminar
  2. Ola Laura! alégrome moito de que teñas aproveitado esta experiencia.Moitas grazas por compartila.

    ResponderEliminar