VISITA AO ALUMNADO
DO
PROXECTO ERASMUS
DUBLÍN
INFORME - CURSO 2014/2015
27 de xuño de 2015
Carlos Carrión Álvarez
1.- Introdución
No presente informe dáse conta sobre a visita realizada, por quen subscribe, a Dublín, entre os días 18 e 25 de maio de 2015 ao alumnado que estaba a realizar a FCT a través do programa Europeo Erasmus+.
Atoparase información relativa ao alumnado, ás actividades realizadas por estes, ao seu hospedaxe, ás empresas anfitrioas, á axencia intermediaria e as impresións obtidas ao longo da visita.
Este traballo foi coordinado cos responsables dos proxectos europeos D. Marcos Vence e Dna. Cristina París.
2.- Contextualización
O alumnado, que abaixo se menciona, realizou as prácticas da Formación en Centros de Traballo en empresas da cidade irlandesa de Dublín, dentro do marco do programa Erasmus+. A estancia transcorreu entre as datas do 1 de abril de 2015 e 16 de xuño de 2015.
O alumnado participante foi o seguinte e estivo realizando as prácticas nas empresas que se indican:
Alumno/a
|
Empresa
|
Ciclo
|
Sebastián Cabanas Vázquez
|
Zappy Ltd
|
DAM
|
Xesús Couselo Gende
|
Asavie Technogies
|
ASIR
|
Diego García Montero
|
Coláiste Dhúlaigh College of Further Education
|
ASIR
|
Javier Rodríguez García
|
Usheru
|
ASIR
|
Ao final do presente desenvólvese máis detalladamente a información sobre cada un dos alumnos e as súas empresas.
3. Recomendacións para vindeiras ocasións: empresas e aloxamento.
Nesta ocasión o alumnado xestionou pola súa conta o aloxamento o que é bastante aconsellable porque así asumen responsabilidades propias de adultos.
4.- As empresas
O alumnado realizou as prácticas en 4 empresas. Nos informes individuais de cada alumno explícase máis polo miúdo a actividade da empresa e as observacións realizadas.
Nesta ocasión indicar que tódalas empresas nas que se realizaron as empresas son moi recomendables.
5.- O alumnado.
Ao respecto do alumnado que participou na estadía indicar que tiveron un comportamento exemplar.
Indicar que foron visitadas tódalas empresas e que se falou cos responsables directos da cada alumno, para tratar os seguintes puntos:
Punto de interese
|
Apreciación
|
Actitude
|
Digna de destacar, e sobre todo en relación a actitude á hora de afrontar novos desafíos que implicaban a aprendizaxe de novos conceptos, procesos, ferramentas, etc.
|
Coñecementos de inglés.
|
Aínda que en 2 casos nas empresas o idioma vehicular era maioritariamente o español cabe resaltar que todos os alumnos gozan cun nivel medio-alto que lles permite defenderse con garantía na vida diaria tanto persoal como profesional
|
Coñecementos informáticos
|
Un nivel de partida moi alto recibido nos correspondentes módulos de cada ciclo e coa fortuna de poder incrementar os coñecementos nos centros de traballo.
|
Puntualidade
|
Ben en tódolos casos.
|
Integración cos compañeiros.
|
Digna de destacar.
|
O alumnado, todo el, manifestouse moi contento en xeral coas empresas asignadas e co traballo que estaban a desenvolver.
6.- Informes personalizados do alumnado.
Cada informe personalizado leva información aportada polo alumno e comentarios do profesor con referencia á empresa asignada e aos proxectos desenvolvidos na mesma.
6.1.- D. Sebastián Cabanas Vázquez
DATOS ALUMNO/A
| |||
Nome alumno/a
|
Sebastián Cabanas Vázquez
| ||
Ciclo
|
DAM
|
Réxime
|
Ordinario
|
Tipo hospedaxe
|
Host Family
|
Télf
| |
Tempo casa-traballo
|
40 min
|
Medio transporte
|
Luas / Bus
|
Tempo casa-centro
|
45 min
|
Medio transporte
|
Luas / Bus
|
Observacións
zona casa
|
Está xenial, é un barrio tranquilo con moitos parques, un par de colexios, supermercado, un par de restaurantes e bares.
| ||
Observacións familia (se é o caso)
|
Moi ben, Liz e Mick portanse xenial e os fillos xa teñen polos 20 anos mínimo, tamén son boa xente. En xeral moi ben.
| ||
Observacións comida
|
A comida é mala en xeral, pero mellorei bastante as miñas habilidades para facer pasta. Agora sáenme uns macarróns boloñesa para chupar os dedos
|
DATOS EMPRESA
| |||
Nome empresa
|
Zappy Ltd
| ||
Sector
|
Tecnoloxia e Desenvolvemento
| ||
Actividade principal
|
Desenvolvemento de applicacións para multiples plataformas
| ||
Outras actividades
|
Soporte a applicación propiedade da empresa
| ||
Enderezo
|
Ranelagh Road Nº88, Dublin 6
| ||
Telfs
| |||
Web empresa
| |||
Web proxectos/produtos
|
Producto -> Glofox: App para xestión de actividades de ximnasios
| ||
Persoa de contacto
|
Conor
|
Telf (se sabe)
| |
Mail persoa contacto
|
Medio transporte
| ||
Traballadores totais
|
10
|
Traballadores TI
|
6
|
Bolseiros TI
|
Bolseiros FCT
|
2
| |
Forma vestir
|
Informal
| ||
Observacións
comunicación inglés
|
Sen problema, na empresa traballan 2 colombianos (moi boa xente) e os primeiros días se non entendes fan de tradutores. O xefe xa sabe o que hai.
| ||
Observacións Alumno - Empresa
|
En xeral moi ben, manteñemnos ocupados aprendendo cousas novas e o trato é bo
| ||
Observacións
Profesor Empresa
|
Empresa pequena que desenvolveu un produto para xestión de ximnasios e que está comezando a ver os seus froitos. Mentres para compensar a falta de ingresos dese produto van desenvolvendo outras aplicacións a medida para outras empresa.
| ||
Observacións
Profesor Alumno
|
O alumno mantén unha actitude moi positiva e integradora no grupo de traballo onde o idioma predominante é o español. Esa actitude permitiulle aprender a programar aplicacións web (cousa non vista no ciclo) e a traballar en equipo ao ter que desenvolver unha parte concreta dunha aplicación para unha tenda.
| ||
Data visita
|
19 / 05 / 2015
|
O alumno no posto de traballo O alumno xunto co equipo de traballo
PROXECTO 1
| |||
Nome proxecto
|
Phelan Conan Web Application
| ||
Sector
|
Alquiler e Venta de túnicas para graduacións
| ||
Breve descrición
|
Aplicación web para que os clientes poidan facer pedidos e desenvolvemento dun panel de control para a xestión da aplicación.
| ||
Web proxecto
|
----
| ||
Participantes Totais
|
2
|
TI / Bolseiros
|
2
|
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
SQL, CSS, HTML
|
Aprendidos na FCT
|
JQuery, JavaScript, PHP, CakePHP, Botstrap
|
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Sublime_text
|
Aprendidas na FCT
| |
SXBD
(vistos no ciclo)
|
MySQL WorkBench
|
Aprendidos na FCT
| |
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
POO
|
Aprendidos na FCT
| |
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Calquera, temos que levar o noso portatil
|
Aprendidos na FCT
| |
Coñecementos de partida
|
Moi poucos
|
Finais
|
Desarrollo de app web con JQuery, PHP e BootStrap CSS
|
Formación na empresa
|
Podes preguntar as dudas a un compañeiro e vanche axudando e guiandote os primeiros días
| ||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Empezamos practicamente de 0 (coñecemento) e case está remada en mes e medio, as primeiras semanas costou arrancar pero agora moi ben
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Con este proxecto o alumno tivo que facer uso da filosofía aprendida en clase noutras linguaxes de programación para logo desenvolver unha aplicación Web con novas linguaxes que non se ven no ciclo.
Ademais tivo que traballar en equipo pois desa aplicación web desenvolvía a metade da mesma e a outra metade outro alumno de Zaragoza realizando tamén a FCT.
|
OBSERVACIÓNS PROFESOR
| |||
Actitude
|
Actitude moi boa a deste alumno onde a maior parte do que tivo que realizar eran todo cousas novas para el.
Actitude moi colaborativa do titor e do grupo de traballo.
| ||
Formación
|
Como xa se indicou o alumno adquiriu novos coñecementos en ferramentas que non se estudan no ciclo.
| ||
Integración
|
Integración total na empresa, na cidade e coa familia.
| ||
Conclusións
|
Aínda que esta empresa é pequena e está centrada na venta do seu produto principal, debemos manter o contacto con ela pois de ter no momento das prácticas algunha aplicación en carteira é un lugar onde o alumno vai desenvolver unhas boas prácticas gracias ao equipo de traballo.
|
6.2.- D. Xesús Couselo Gende
DATOS ALUMNO/A
| |||
Nome alumno/a
|
Xesús Couselo Gende
| ||
Ciclo
|
ASIR
|
Réxime
|
Ordinario
|
Tipo hospedaxe
|
Residencia
|
Télf
| |
Tempo casa-traballo
|
1 hora
|
Medio transporte
|
Bus e andando
|
Tempo casa-centro
|
30 minutos
|
Medio transporte
|
Bus
|
Observacións
zona casa
|
Zona Tranquila, centro comercial próximo
| ||
Observacións familia (se é o caso)
| |||
Observacións comida
|
DATOS EMPRESA
| |||
Nome empresa
|
Asavie Technogies
| ||
Sector
|
IT, VPN
| ||
Actividade principal
|
VPN Services
| ||
Outras actividades
| |||
Enderezo
|
Fleming Court
Fleming Place
Dublin 4
Ireland
| ||
Telfs
|
+353 1 6763585
| ||
Web empresa
| |||
Web proxectos/produtos
| |||
Persoa de contacto
|
Kevin O’Toole
|
Telf (se sabe)
| |
Mail persoa contacto
|
Medio transporte
| ||
Traballadores totais
|
+-60
|
Traballadores TI
|
2
|
Bolseiros TI
|
Bolseiros FCT
|
1
| |
Forma vestir
|
Informal
| ||
Observacións
comunicación inglés
| |||
Observacións Alumno - Empresa
|
Tarefas habituais: Atención de incidencias, instalación de novos equipos para os novos empregados entre outras.
| ||
Observacións
Profesor Empresa
|
Empresa que tivo un gran crecemento nos últimos anos e que desenvolve a súa actividade principal en EE.UU. Actividade que consiste en ofrecer servizos de VPN a compañías para que os seus traballadores poidan conectarse cos seus dispositivos móbiles á empresa para a que traballa.
Ademais dispón en Dublín dun Data Center e dunhas oficinas nas que se atopan a maior parte dos traballadores que xestionan e comercializan ese servizo.
| ||
Observacións
Profesor Alumno
|
O alumno puido afondar nos coñecementos vistos en ciclo en relación ao mantemento de equipos, soporte de usuarios, descubrimento da rede, etc.
O alumno dispón dunha actitude moi positiva tanto en relación a desenvolver as actividades encomendas como á hora de detectas puntos débiles ou melloras a implantar.
| ||
Data visita
|
19 / 05 / 2015
|
O alumno no seu posto de traballo
PROXECTO 1
| |||
Nome proxecto
|
Implantación de Spiceworks
| ||
Sector
|
IT Support
| ||
Breve descrición
|
Implantación da ferramenta de monitorización Spiceworks para ter un maior control do que pasa na LAN da empresa.
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
1
|
TI / Bolseiros
|
1
|
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Análise de redes
|
Aprendidas na FCT
|
SNMP
|
SXBD
(vistos no ciclo)
|
SQL Server
|
Aprendidos na FCT
|
Postgres, MySQL, SQLite
|
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Windows
|
Aprendidos na FCT
| |
Coñecementos de partida
|
Finais
| ||
Formación na empresa
| |||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Implantación difícil pola dificultade á hora de saber o que hai realmente na rede.
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Este proxecto viña a cubrir un deses puntos débiles da empresa, pois non existe documentación sobre o deseñe e implantación da mesma. Todo isto permitiulle ao alumno amosar estratexias para resolver o problema.
|
PROXECTO 2
| |||
Nome proxecto
|
Auditoría da rede
| ||
Sector
|
IT
| ||
Breve descrición
|
Inventario dos dispositivos conectados a rede.
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
1
|
TI / Bolseiros
|
1
|
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Papel e Bolígrafo.
|
Aprendidas na FCT
|
Utilidades varias para o escaneo da rede.
|
SXBD
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Coñecementos de partida
|
Montaxe dun rack na clase
|
Finais
| |
Formación na empresa
| |||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Moita dificultade para realizalo debido a que a rede xa é mediana e case non hai nada de partida, faise necesario revisar os portos do switch e do chan de toda a empresa.
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Ídem que non caso anterior.
|
PROXECTO 3
| |||
Nome proxecto
|
Instalación de equipos para novos usuarios.
| ||
Sector
|
IT
| ||
Breve descrición
|
Preparación de todo o necesario para a chegada dos novos usuarios, dende o hardware ata todo o relacionado co software.
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
1
|
TI / Bolseiros
| |
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
AD, taller
|
Aprendidas na FCT
|
MS Exchange, Mozy, Sophos
|
SXBD
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Coñecementos de partida
|
Traballo de taller e traballo previo con AD de Windows
|
Finais
| |
Formación na empresa
| |||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Proxecto levado a cabo sen dificultade, ademais elaborouse un documento para estandarizar o proceso no futuro.
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Neste Proxecto a alumno foi quen de poñer en práctica o visto en clase pero ademais aprendeu o uso de novas ferramentas e a realizar o proceso de documentación.
|
OBSERVACIÓNS PROFESOR
| |||
Actitude
|
Moi positiva por parte do alumno e dos titores encargados do alumno
| ||
Formación
|
Permitiulle ver a gran escala a xestión dun sistema informático.
| ||
Integración
|
Integración perfecta do alumno na empresa e na cidade
| ||
Conclusións
|
Convén manter as relacións con esta empresa, máxime cando está en fase de crecemento o que implica que sempre poden existir posibilidades de que a fase de prácticas remate nun contrato para o alumno como acaeceu neste caso.
|
6.3.- D. Diego García Montero.
DATOS ALUMNO/A
| |||
Nome alumno/a
|
Diego García Montero
| ||
Ciclo
|
ASIR
|
Réxime
|
Ordinario
|
Tipo hospedaxe
|
Host Family
|
Télf
| |
Tempo casa-traballo
|
25-30 minutos
|
Medio transporte
|
Andando
|
Tempo casa-centro
|
30 min
|
Medio transporte
|
Bus
|
Observacións
zona casa
|
Zona residencial, familiar e tranquila
| ||
Observacións familia (se é o caso)
|
Moi amables, familia irish.
| ||
Observacións comida
|
Almorzo lixeiro (café con galletas/tostadas)
|
DATOS EMPRESA
| |||
Nome empresa
|
Coláiste Dhúlaigh College of Further Education
| ||
Sector
|
Educación
| ||
Actividade principal
|
Administrador de sistemas e helpdesk.
| ||
Outras actividades
|
Reparación e mantemento de equipos.
| ||
Enderezo
|
Coolock Campus:
Barryscourt Road, Coolock, Dublin 17.
Raheny Campus:
Springdale Road, Raheny, Dublin 5.
Kilbarrack Campus:
Briarfield Villas, Kilbarrack, Dublin 5.
| ||
Telfs
|
+353 1 832 2735
| ||
Web empresa
|
http://www.cdcfe.ie/
| ||
Web proxectos/produtos
| |||
Persoa de contacto
|
Hashmit Parker
|
Telf (se sabe)
|
+353 86 353 1881
|
Mail persoa contacto
|
hparker@cdcfe.com
| ||
Traballadores totais
|
+40
|
Traballadores TI
|
5
|
Bolseiros TI
|
2
|
Bolseiros FCT
|
1
|
Forma vestir
|
Informal, eu máis profesional, de camisa.
| ||
Observacións
comunicación inglés
|
O xefe e de Sudáfrica, enténdese mellor que os demais irish.
| ||
Observacións Alumno - Empresa
|
Tarefas moi básicas a realizar, bo nivel do centro de orixe.
| ||
Observacións
Profesor Empresa
|
A empresa cumpre cos requisitos para realizar as prácticas de FCT. Dispón de 3 campus, nos cales hai que realizar labores de administración e mantemento de equipos e software instalado.
O titor tiña moi boa predisposición en todo momento.
| ||
Observacións
Profesor Alumno
|
O alumno ten unha actitude proactiva e receptiva a suxestións de mellora a realizar na empresa.
O alumno dispón de coñecementos suficientes en relación ás actividades a realizar e sobre todo en relación a detección de carencias do sistema informático e de como darlle solución.
| ||
Data visita
|
20 / 05 / 2015
|
O alumno nunha aula O alumno xunto co seu titor da empresa
Unha das aulas da universidade
PROXECTO 1
| |||
Nome proxecto
|
Streak.com
| ||
Sector
|
Helpdesk
| ||
Breve descrición
|
Paso do uso do xestor de incidencias de pago desk.com, ao gratuíto e integrado en google, streak.com
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
5
|
TI / Bolseiros
|
1
|
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Aprendidas na FCT
| ||
SXBD
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Coñecementos de partida
|
Ningún
|
Finais
|
Uso das plataformas de incidencias.
|
Formación na empresa
|
Uso de desk.com e a nova streak.com
| ||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Tiñamos bastante actividade diaria, con ela rexistramos dende préstamos dos portátiles a traballadores do centro, as novas do almacén, incidencias…
Era case un diario ónde quedaba escrito todo o que se fixese.
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
streak.com é en realidade un CRM, que neste caso se usa para xestión de incidencias, pero a súa funcionalidade principal é para a xestión de clientes, ventas, actividades comercias, etc integrado en gmail. Este tipo de proxectos aportan maiores coñecementos ao alumno e permítelle ver un abano de funcionalidades que poden ser aplicadas ou implantadas en moitas empresas
|
PROXECTO 2
| |||
Nome proxecto
|
Creación de imaxes con Acronis
| ||
Sector
|
Mantemento de equipos
| ||
Breve descrición
|
Crear imaxes para os diferentes tipos de equipos e instalalas pola rede.
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
5
|
TI / Bolseiros
|
2
|
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Clonezilla
|
Aprendidas na FCT
|
Acronis
|
SXBD
(vistos no ciclo)
|
Microsoft SQL
|
Aprendidos na FCT
|
MySQL
|
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
|
DeepFreeze
| |
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Coñecementos de partida
|
Moitos
|
Finais
|
Usar programas de pago
|
Formación na empresa
|
Uso de Acronis e DeepFreeze
| ||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Despois da experiencia con clonezilla, sendo gratis, o uso de Acronis e moito máis sinxelo e rápido, seleccionando programas a instalar e logo usándoo no servidor para enviar a imaxe os equipos desexados.
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Proxecto ideal para poñer en práctica o visto en clase na creación de maquetas e clonación de equipos e ademais cun programa distinto ao que se usou no ciclo. Isto favorece a capacidade de adaptación dunha ferramenta a outra onde o aprendizaxe debe ser a “filosofía” de traballo.
|
PROXECTO 3
| |||
Nome proxecto
|
Testeado Microsoft Azure
| ||
Sector
|
Cloud Computing
| ||
Breve descrición
|
Para a realización do meu proxecto e pola petición do meu xefe para que lle ensinara a modo de investigación, que posibilidades tería esta plataforma.
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
1
|
TI / Bolseiros
|
1
|
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Aprendidas na FCT
| ||
SXBD
(vistos no ciclo)
|
SQL Server
|
Aprendidos na FCT
| |
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Coñecementos de partida
|
0
|
Finais
|
Xestión, instalación e mantemento de máquinas virtuais usando Azure.
|
Formación na empresa
| |||
Observacións
Alumno - proxecto
|
Con esta plataforma puiden desenvolver o meu proxecto de fin de ciclo sen depender do hardware propio, aprendendo sobre o cloud computing, redes virtuais, vpn… despois do estudo de documentación e moitas probas.
| ||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Proxecto moi novidoso ao ser desenvolvido na nube e no que se aplican coñecementos e procedementos vistos en clase pero implántase na nube e non nun sistema local.
|
OBSERVACIÓNS PROFESOR
| |||
Actitude
|
Moi positiva tanto do alumno como do titor.
| ||
Formación
|
Puxéronse en práctica a filosofía de ferramentas aprendidas no centro xunto coa adquisición de novos coñecementos e procedementos dentro da labor de administración de sistemas.
| ||
Integración
|
O alumno está totalmente integrado na cidade e na empresa.
| ||
Conclusións
|
Recoméndase continuar as relacións con esta empresa para poder continuar enviando alumnos no futuro a esta empresa.
|
6.5.- D. Javier Rodríguez García.
DATOS ALUMNO/A
| |||
Nome alumno/a
|
Javier Rodríguez García
| ||
Ciclo
|
ASIR
|
Réxime
|
Ordinario
|
Tipo hospedaxe
|
Residencia de estudantes
|
Télf
| |
Tempo casa-traballo
|
1h aprox
|
Medio transporte
|
Bus e andando
|
Tempo casa-centro
|
30 min aprox
|
Medio transporte
|
Bus
|
Observacións
zona casa
|
Custe do medio de transporte o centro diario 5,10 euros ida e volta, con tarxeta de bus 4,10
| ||
Observacións familia (se é o caso)
| |||
Observacións comida
|
DATOS EMPRESA
| |||
Nome empresa
|
Usheru
| ||
Sector
|
Desenvolvemento
| ||
Actividade principal
|
Desenvolvemento dunha app con ofertas para entradas de cine, e unha plataforma de ticketing, ventas e marketing para cines para maximizar a venta de entradas.
| ||
Outras actividades
| |||
Enderezo
|
St Martins House, Waterloo Rd, Ballsbridge, Dublin 4
| ||
Telfs
| |||
Web empresa
|
http://www.usheru.com/
| ||
Web proxectos/produtos
|
usheru app
| ||
Persoa de contacto
|
Andrés Macías
|
Telf (se sabe)
| |
Mail persoa contacto
|
amacias@usheru.com
| ||
Traballadores totais
|
12
|
Traballadores TI
|
4
|
Bolseiros TI
|
1
|
Bolseiros FCT
|
1
|
Forma vestir
|
Informal
| ||
Observacións
comunicación inglés
| |||
Observacións Alumno - Empresa
| |||
Observacións
Profesor Empresa
|
Empresa moi interesante, pois é unha Startup e ofrécelle a posibilidade ao alumno de vivir a experiencia do nacemento dun proxecto.
O titor sempre moi colaborativo e disposto a resolver tódalas dúbidas e preguntas.
| ||
Observacións
Profesor Alumno
|
Unha actitude moi positiva do alumno de cara a resolución das tarefas encomendas e moi boa integración na empresa.
Puxo en práctica coñecementos vistos no ciclo de scripting en linux e ademais de afondar nesta linguaxe de programación adquiriu novos procedementos e procesos para traballar con webcams e códigos QR.
| ||
Data visita
|
21 / 05 / 2015
|
O alumno xunto co dispositivo lector de códigos QR O alumno xunto co titor e o cartel da app
PROXECTO 1
| |||
Nome proxecto
|
QRcode reader
| ||
Sector
|
Development hardware e software
| ||
Breve descrición
|
Lector de codigos QR para comprobar se o código que presenta un usuario que mercou unha entrada e válido ou inválido.
Para a elaboración da ferramenta utilicei un lector hardware de códigos QR e unha raspberry pi e desenvolvín scripts tanto para a comprobación da validez do código como de xestión (arrancar a aplicación no inicio, comunicacións por mail, comprobación de hardware, etc)
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
2
|
TI / Bolseiros
| |
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
bash
|
Aprendidos na FCT
|
bash
|
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Aprendidas na FCT
|
zbarcam
| |
SXBD
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
ubuntu
|
Aprendidos na FCT
|
Raspbian
|
Coñecementos de partida
|
Finais
| ||
Formación na empresa
| |||
Observacións
Alumno - proxecto
| |||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Este proxecto é moi novidoso para o alumno e permitiulle ampliar os seus coñecementos de BASH co engadido de xestionar dispositivos externos como unha WebCam, procesar códigos QR e traballar con algoritmos de cifrado para codificar a información dos tickets do cine.
|
PROXECTO 2
| |||
Nome proxecto
|
Fiware cosmos
| ||
Sector
|
Development
| ||
Breve descrición
|
Traballo con Fiware Cosmos (Cosmos é unha implantación de Hadoop) para repartir traballos pesados (contar numero de palabras dun texto) en varios ordenadores para reducir o tempo de proceso.
| ||
Web proxecto
| |||
Participantes Totais
|
2
|
TI / Bolseiros
| |
Linguaxes Program. (vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Ferramentas
(vistas no ciclo)
|
Aprendidas na FCT
|
Fiware cosmos
Hadoop
| |
SXBD
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Modelos de progr.
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
S.Os
(vistos no ciclo)
|
Aprendidos na FCT
| ||
Coñecementos de partida
|
Finais
| ||
Formación na empresa
| |||
Observacións
Alumno - proxecto
| |||
Observacións
Profesor Proxecto
|
Interesante proxecto no que o alumno puido realizar tarefas de big-data nun sistema na nube: FIWARE, sistema semellante a Amazon pero promovido pola Unión Europea e en estado de probas.
|
OBSERVACIÓNS PROFESOR
| |||
Actitude
|
Moi positiva do alumno e do titor
| ||
Formación
|
Afondar no coñecemento de scripting e integralo coa xestión de dispositivos externos, seguridade, novo sistema operativo.
Traballar con ferramentas de big-data na nube.
| ||
Integración
|
O alumno integrouse perfectamente na cidade e no grupo de traballo.
| ||
Conclusións
|
Empresa coa que debemos seguir mantendo o contacto para enviar no futuro novos alumnos de Erasmus.
Como punto débil, pero que non resta nada a boa cualificación desta empresa, é que un dos donos/titor é asturiano e para comunicarse co alumno empregan o idioma español.
|
Sem comentários:
Enviar um comentário